Aktualności

Jak jeździmy w czasie Świąt Wielkanocnych?

Płatność za bilet

Szanowni Pasażerowie

W związku z pojawiającymi się problemami dotyczącymi sposobu pobierania opłaty za przejazd autobusami gminnymi, prosimy aby przy zakupie biletu poinformować kierującego o sposobie płatności (gotówka lub karta płatnicza).
Przyspieszy to w sposób znaczący obsługę pasażerską i pozwoli uniknąć ew. nieporozumień.

Informujemy również, iż autoryzacja płatności bezgotówkowej wymaga, by urządzenie połączyło się za pośrednictwem sieci komórkowej GPRS, z centrum autoryzacyjnym banku właściciela karty. Niestety nie mamy wpływu na zasięg sieci komórkowej od której jesteśmy uzależnieni oraz ew. problemy autoryzacyjne.

Zwracamy zatem uwagę na fakt, iż nabycie biletu jednorazowego zawsze wiąże się z wniesieniem płatności za przejazd w pojeździe.
W sytuacji braku możliwości wykonania płatności bezgotówkowej, pasażer zobowiązany jest zapłacić za bilet gotówką.


W imieniu naszych kierowców - dziękujemy!

Zapłać za przejazd kartą płatniczą!

Szanowni Pasażerowie,


Informujemy, iż w autobusach gminnych obsługujących linie 812, 852, 862, 872, 882, 892 i N62 możliwa jest już bezgotówkowa obsługa płatności za przejazd.

Opłata za przejazd może być wnoszona również bezgotówkowo, przy wykorzystaniu kart płatniczych lub zbliżeniowo za pomocą telefonu komórkowego.

Pełna integracja terminala płatniczego z bileterką fiskalną ogranicza do minimum obsługę urządzeń przez kierowcę, gdyż wszystkie czynności związane ze sprzedażą biletu wykonywane są wyłącznie na kasie.
A to oznacza, że kierowca traci mniej czasu, a pasażer szybko, bezpiecznie i co najważniejsze bezgotówkowo wnosi należną opłatę za przejazd.
Pozwoli to uniknąć kolejek a w dobie panującej pandemii ogranicza do minimum kontakt z gotówką, tym samym zapewniając komfort i bezpieczeństwo pasażerom.

Jeśli więc nie masz odliczonej gotówki, w celu przyspieszenia transakcji użyj tej formy płatności.

Dziękujemy!

Formularz poczty

komunikacja@marcopolo.pl